Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mindent vagy semmit

2022.06.14. 23:15

Elutaztunk pár napra a feleségemmel, hivatalosan a születésnapomat megünnepelendő, gyakorlatilag meg azért, hogy megpróbáljak végre aludni, mert az mostanában nem nagyon ment.

Persze tanévzáró előtt pár nappal tele minden kiránduló diákokkal, és hát - szeretjük a nulla valószínűségű eseményeket - belebotlottam Anna nagyobbik fiának osztályába. Láttam elég képet a srácról, azonnal felismertem... és úgy lefagytam, mint aki kísértetet látott. Benji persze nem tudja, hogy ki vagyok, de ettől még nem kevésbé volt sokkoló az élmény. Ahogy az sem, hogy nagyjából ezzel egyidőben Anna rámírt Messengeren.

Leírta, hogy mostanra tudta átgondolni, milyen lehetett az egész az én szemszögemből. Ahogy mindig is, ezúttal is korrekt, mindenféle mellébeszélés nélküli, őszinte megfogalmazásban.

Chatelni kezdtünk, és úgy éreztem, amivel felvezette a dolgot, az abba az irányba mutat, hogy még nem mondott le kettőnkről. Úgyhogy megkérdeztem, szeret-e még. Nem tagadta. Ahogy én sem.

De azt elég hamar és teljes határozottsággal közölte, hogy sem barát, sem szerető nem lesz. Mindent vagy semmit.

Én pedig azt mondtam, hogy akkor mindent.

Folytatás következik

(egy hónap múlva, Annának vizsgaidőszak van)

A bejegyzés trackback címe:

https://daryl0.blog.hu/api/trackback/id/tr3317858155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása