Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ok vagy okozat

2023.07.06. 13:36

A végtelenül szomorú helyzet az, hogy a szüleim mostanra gyengeelméjűek lettek. :-(

Sokat gondolkoztam azon, mikor veszíthették el végleg a kapcsolatot a valósággal, és hogy ez az állapot vajon az oka vagy okozata a csakaviktor nézőpontjuknak.

 

ffa7b1kx0ae9z7.jpg

 

Azért nehéz ezt eldönteni, mert folyamatosan mérgezik magukat: felébredés után előbb töltik magukba a kossuth rádió aktuális propagandáját, mint a kávét, és le sem állnak vele egész nap. Úgy élnek toxikus közegben, hogy nem is érzik. Sőt, talán már olyan mértékben függővé váltak tőle, hogy enélkül létezni sem tudnak.

Közben Anyámnak mostanra már egy lassú folyású romantikus dráma eseményeinek a követése is gondot okoz, Apám számára pedig az m1 után következő leghitelesebb hírforrás a Hihetetlen Magazin. De kajakra. Minden konteót elhisz, de főleg azokat, amik szerint a magyarság mindennek az eredete, a neandervölgyiektől a babiloniakon meg Jézuson keresztül az ufókig mindenki ezen a nyelven beszélt, beszél vagy fog beszélni. Miközben ő maga német kisebbségi származású. És persze minden úgy igaz szóról szóra, ahogy azt ott leírták. Pedig hát a tudjukkik folyton letiljták a HM Facebook meg youtube tartalmait, úgy, hogy a múltkor már HÉT HELYRE kellett feltöltenük, hogy valahol egyáltalán megmaradjon.

(Felvetettem, hogy ez esetben egy filléres szerverbérlés elég gyorsan megtérülne és megoldaná a problémákat, ezzel sikerült pár pillanatra zavarjelet vinnem a rendszerbe, de elég gyorsan visszaállt az alapállapot, merthát "őnemértehhez".)

Közel tíz évet töltöttem azzal, hogy elmagyarázzam: tévednek viktort és sleppjét illetően. Statisztikák, számadatok, érvek, elemzések. Nem ment át semmi. Két olyan embert, aki többek között matekot tanított, nem lehetett számításokkal alátámasztott érveléssel meggyőzni. "Fogadjam el, hogy ők máshogy látják, de abban biztos lehetek, hogy a legjobbat akarják nekem." Aha. A mondat önmagában ellentmondás, az érzelmi zsarolás és a lenézés részéről nem is beszélve.

És ez a helyzet megváltoztathatlan. Ha eljut oda a diktatúra, hogy engem egy rossz hozzászólás miatt elvisznek - márpedig elég szépen haladunk ebbe az irányba -,  akkor sem fognak mellém állni, simán elmagyarázzák maguknak, hogy az egész az én hibám volt. Hisz tudjuk, nem én vagyok a családjuk.

 El vagyok keseredve, de nagyon.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://daryl0.blog.hu/api/trackback/id/tr218161214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szankciói 2023.08.06. 19:37:29

ne aggódj, lesz ez még rosszabb is :(

daryl0 2023.09.15. 13:08:45

@szankciói: Igen, a helyzet folyamatosan romlik. Már az olyan szintű események, mint az orosz tankönyv esete, sem képesek elgondolkodtatni őket, átütni a mentális blokkot meg főleg nem. :-( Azért még tervezem őket vegzálni azzal, hogy megkérdezem, hogyan tervezik ünnepelni az 56-os Nagy Fasiszta Forradalmat...

szankciói 2023.09.16. 09:14:55

@daryl0: Látod sokkal fontosabb az, hogy elmondják mit gondoljanak mint maga az, hogy gondolkodjanak.
Az ünneplés meg kb jövőre lesz aktuális.
süti beállítások módosítása