Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hivatalosan is bombanő

2022.05.21. 07:26

Tegnap beléptem a Facebookra, és az arcomba robbant Anna új profilképe. Hiperdögös és szexi bombázó... az a fotó olyan gyomrost vitt be, hogy alig kaptam levegőt. Leizzadtam, szédültem.

Pedig, ha belegondolok, amikor együtt voltunk március végén, a szállodában pontosan ugyanilyennek láttam. A különbség az, hogy akkor még ő maga sem látta magát ilyennek. Most már igen - és hozzá az egész világ is.

Valahol büszkének kellene lennem arra, hogy kihoztam belőle a nagybetűs Nőt, de egyelőre nem tudok, a fájdalom uralkodik rajtam. Ami most különösen erős, mert ez a kép azt sugallja, hogy ugyan az én hatásomra lett ilyen, de ennek a gyümölcsét már nem én fogom élvezni. És mivel még mindig szerelmes vagyok belé, ez az érzés pokoli.

A bejegyzés trackback címe:

https://daryl0.blog.hu/api/trackback/id/tr4417836581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása