Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Borderline, még egyszer

2022.05.23. 07:57

A hétvégén próbáltam magamhoz térni a sokkból,a saját jól felfogott érdekemben is össze kell szedni magam. És talán segít a folyamatban, hogy megint szembejött egy alapos cikk a borderline-ról, és amit abban írnak, 95%-ban illik Anna viselkedésére, amit meg az okokról írnak, az még annál is pontosabban egybecseng azzal, amit a gyerekkoráról mesélt.

Persze ettől még nem kevésbé fájdalmas a dolog, és azért a szex az kitörölhetetlen nyomot hagyott bennem - soha nem gondoltam volna, hogy olyan nő, aki meg van veszve azért, hogy szophasson, nem csak a felnőttfilmekben létezik. Furcsamód egyébként ez is összhangban van a borderline tünetekkel.

Ami viszont a sokkoló felismerés, hogy mindezek következményeként gyakorlatilag nulla esély van arra, hogy mi ketten valamikor a jövőben régi jó barátokként kommunikáljunk. Anna szint biztos, hogy leírt magában engem, minden fronton, nullára. És nem csak a céges megbeszélések meghívóit törölte. Tegnap beléptem a közel 120 feliratkozóval  :-D rendelkező youtube csatornámra, mert valamit már meg akartam nézni egy ideje. És igen, azt látom, amire számítottam: áprilisban, aznap, amikor elhangzott, hogy legyen vége, a feliratkozóim száma is csökkent eggyel. Van egy tippem, ki volt az.

A bejegyzés trackback címe:

https://daryl0.blog.hu/api/trackback/id/tr10017837865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása