Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Idestova fél év telt el azóta, hogy Maria másodszor is leállította kettőnk kommunikációját, most viszont jelentkezett, azzal indokolva a dolgot, hogy hiányoztam neki. (Hmmm. :-))

Visszafogott három órát dumáltunk telefonon :-), aminek során elhangzott pár érdekes részlet, sőt, amire nem számítottam, még azt is megkérdezte, hogy én vonzódtam-e hozzá korábban. Elég erős húzd meg-ereszd meg jellege volt az egésznek, amit én nagyon élvezek, csak éppen az volt a meglepő, hogy ő van a vonal túlsó végén, és nem mondjuk Jeanny. Nem egyszerű határon egyensúlyoz Maria, különösen a nagyon erős vallásosságát figyelembe véve. Még azt sem zárta ki elköszönéskor, hogy ezután megint nem jelentkezik, de a történtek azért adnak némi esélyt annak, hogy nem ez lesz.

Így vagy úgy, ez a telefonbeszélgetés feldobta a napomat, plusz azért jót vigyorogtam magamban, amikor azt mondta, hogy "a férjem nem egy féltékeny típus, de téged nagyon nem szeret". Mindezt úgy, hogy soha nem közeledtem fizikailag Mariához, soha nem tettem neki szexuális utalást, és végül, de nem utolsósorban, szerintem a férje sokkal jóképűbb, mint én. Szóval ez is csak azt mutatja, mennyire nem szabad alábecsülni a hatást, amit másokra teszünk, no meg persze, hogy egyszer még talán rám is érvényes lehet a régi poén: "110 évesen szeretnék meghalni, egy féltékeny férj golyójától". :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://daryl0.blog.hu/api/trackback/id/tr7518232709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása