Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

The razor's edge

2012.08.16. 17:12

Nem gondoltam, hogy valaha arról fogok nyíltan beszélgetni egy nővel, hogy jó lenne-e nekünk szeretőknek lenni.

Azt még kevésbé gondoltam, hogy ez előbb fog bekövetkezni, mint hogy megcsókolom.

Azt meg végképp nem gondoltam, hogy erre a beszélgetésre már a harmadik találkozón sor kerül.

Azóta volt egy negyedik találkozó, ami akár már randinak is tekinthető. Megcsókoltam, mert megőrültem volna, ha nem teszem meg. És hogy milyen volt? A legjobb, amióta nős vagyok. :-) Gloria soha nem tudta elengedni magát. Sophie vad volt, féktelen, nem foglalkozott a finomságokkal. Norah pedig ittas. :-) De Jeanny most... puhán, lágyan, élvezettel, átadva magát a pillanatnak. Tudatában annak, hogy ennek az egész furcsán induló kapcsolatnak nincs perspektívája. Akkor miért nem tudunk mégsem ellenállni egymás közelségének?

Nem tudom, mi lesz.

Talán a szeretőm lesz. Vagy "csak" a barátnőm. Vagy egyszerűen azt mondja, hogy szép volt, köszönöm, ennyi.

Ott állok a borotva élén, és érzem, ahogy lassan belemélyed a lábamba. És nem tudom, akartam-e már valaha ennyire, hogy megvágjon.

A bejegyzés trackback címe:

https://daryl0.blog.hu/api/trackback/id/tr654716060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása