Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Borderline

2022.04.29. 15:29

Már több, mint három hét telt el a szakítás óta, és én még mindig próbálok magamhoz térni. Mondjuk ehhez nem biztos, hogy pozitívan járul hozzá, hogy minden nőimagazinos párkapcsolatos cikket elolvasok, de a tisztánlátásban sokat segített egy írás arról, hogy hogyan is néz ki belülről a borderline személyiségzavar. És bár Anna esetében nem volt ennyire súlyos a dolog, a leírt helyzetek és viselkedésminták nagyon ismerősen csengenek, helyenként konkrét szituációk is beugrottak a cikket olvasva.

Minden tiszteletem a cikkíró hölgy pasijának, hogy ezt képes hosszú távon a helyén kezelni. Én naiv voltam, túlbecsültem a saját teherbírásomat ezen a téren. És az is idealista feltételezés volt, hogy a közös pozitív élmények át tudják segíteni Annát azokon az időszakokon, amikor nem vagyunk együtt. Ezek fényében szinte elkerülhetetlennek tűnik, hogy a kapcsolat szakításba torkollott. Ez persze nem enyhíti a fájdalmat, és ráadásul azon is elgondolkodtam, hogy ha egyébként ennyire jól megértettük egymást Annával, akkor vajon bennem is ott rejtőzik a borderline?

A bejegyzés trackback címe:

https://daryl0.blog.hu/api/trackback/id/tr6217818865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása