Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Thunderstruck

2021.09.05. 00:27

Az elmúlt időszak okozta frusztrációról írtam legutóbb, és hát ehhez az is hozzátartozik, hogy a videokonferenciás megbeszélések nem helyettesítik a személyes találkozókat. Így aztán előre örültem, hogy végre lesz egy kis csapatépítés, ahol találkozhatok új kollégákkal... izé, kolléganőkkel. ;-) Pontosabban nem is újakkal, csak olyanokkal, akikkel eddig leginkább csak telefonon, vagy egy sokrésztvevős videohívásban kommunikáltam.

Szóval van egy csajszi, kétgyerekes anyuka, akinek nem igazán kedvelem a telefonhangját, és ráadásul azt sem tudtam, hogy ott lesz.

El is kezdett gyűlni a csipet-csapat, aztán egyszer csak szembejött ő, és velem az történt, amire már régen volt példa: úgy éreztem, belémvágott a villám. Lefagytam, két szót alig bírtam kinyögni. Pedig:

- az én ideálomhoz képest messze túl vékony

- a hangja élőben sem sokkal lágyabb, mint telefonban

- egyáltalán nem egy tökéletes szépség (a FB már feldobta potenciális ismerősként, és a profilképe is béna)

De mindig mondtam, hogy az arc a legfontosabb. És az ő arca ott azon a ponton elbűvölt. Mit elbűvölt, megbűvölt! "You've been... thunderstruck."

Diana, örülök, hogy találkoztunk. Remélem, a jövőben is összefutunk még.

A bejegyzés trackback címe:

https://daryl0.blog.hu/api/trackback/id/tr2916680040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása