Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Volt egyszer egy szeretőm...

2021.05.03. 11:39

Vannak posztok, amik jó sokáig váratnak magukra, és ez is ilyen. Régóta nem volt szó Jeannyről, és ez nem véletlen: az a kapcsolat már bő két éve haldoklott, aztán egy évvel ezelőtt, a járvány kezdetekor, egyik pillanatról a másikra vége lett. Nem igazán volt ez nagy változás a viszony működését tekintve, leszámítva, hogy a korábbi mindennapos telefonokhoz képest azóta semminemű kommunikáció nem volt kettőnk között. Tavaly nyáron még elugrottam hozzá, de csak azért, hogy a lakáskulcsot bedobjam a postaládájába, mintegy szimbolikusan is véget vetve az akkora már 8 éves történetnek. Nem reagált semmit, de ezen nagyon nem lepődtem meg.

Az utolsó kommunikáció tökéletesen jellemezte a legutolsó gumicsontot, amit Jeanny velem kapcsolatban rágott, és ez az volt, hogy én nem gondoskodtam róla. Like never ever. Mondjuk volt egy komplett lakásfelújítása, amibe beletoltam pár millát meg párszáz órányi kétkezi munkát is, de ezek valahogy elfelejtődtek. Ez az elfelejtés amúgy folyamatosan jellemző volt az egész kapcsolatra, legalábbis a pozitív dolgokat illetően. A negatívak esetében persze nem, természetesen ő mindig ártatlan volt mindenben, és ezt vagy tényleg el is hitte, vagy ha nem, hát nagyon meggyőzően adta elő. Még a legeslegutolsó emailben is azt ecsetelte, hogy "ő végig hitt abban, hogy ezt helyre lehet hozni, amíg én nem írtam azt, amit írtam" - aha, persze.

Mindenesetre ősszel úgy döntöttem, felégetek minden hidat magam mögött, és nem csak átvitt értelemben. Összeszedtem az összes tárgyi bizonyítékot, ami a kapcsolatra utalt, az ajándékoktól a fényképekig - nem kell ecsetelnem, nyolc év alatt azért van termés - és szisztematikus megsemmisítésbe kezdtem. A végére maradt a fényképalbum, ami a kályhában végezte. Laponként. Szintén szimbolikus, hogy végül úgy adódott, a feleségem lapátolta ki a hamut.

Hát így lett vége a történetnek tavaly, és szinte teljesen fájdalommentesen. Persze sokat dobott a hangulatomon, hogy bekerült a képbe Emily, akivel szinte kötetlenül lehet jókat szexelni. Ez sajnos a második-harmadik Covid hullámban nullára redukálódott, de igyekszem a kapcsolatot legalább telefonon életben tartani. Verbális petting, mondaná Jeanny.

A bejegyzés trackback címe:

https://daryl0.blog.hu/api/trackback/id/tr3216520720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása