Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ki mire gondol

2019.05.01. 00:39

Rég írtam már Jeannyről. A kapcsolatunk ultrafinoman fogalmazva is hullámvölgyben van az elmúlt hónapokban, gyakorlatilag kiveszett belőle a szex, de egyébként sem pezseg túlzottan. Én már feladtam az egészet, ha egyszer végleg betelik a pohár, bemondom az unalmast és kiszállok. Ma megint egy lépéssel közelebb került a doomsday clock a 24 órához. Az érdembeni fizikai kontaktus egy csók volt búcsúzáskor az előszobájában,

(oké, azt elismerem, ha odateszi magát, még mindig elég jól csókol :-))

ami azért felébresztette a használaton kívüli férfierőt, mert a dolog rákfenéje az, hogy minden zűr ellenére sem tudom nem kívánni. Ilyenkor benne lennék egy vad és kemény villámszexben is, de a közelmúlt keserű tapasztalatai alapján már letettem arról, hogy bármit kezdeményezzek. Így aztán megkérdeztem (sallangok eltávolítva a szövegből):

- Mire gondolsz?

Mire ő:

- Semmire. És Te?

- Én a szexre.

És itt lett volna az esély, hogy azt mondja, ja, az a gondolat benne is felmerült. De nem ezt mondta, hanem azt, hogy:

- Tudtam.

Azt gondolom, ennél rövidebben és frappánsabban nem is lehetne illusztrálni, hogy tényszerűen ki is az kettőnk közül, aki még vonzódik a másikhoz. És tolhatja a szívecskés smiley-kat ezerrel, meg szövegelhet mindenfélét, a nap végén mégsem jut el a gondolatig sem, hogy bizony dugni kéne.

A bejegyzés trackback címe:

https://daryl0.blog.hu/api/trackback/id/tr114796652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása