Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Seductive angel

2012.10.12. 12:11

Lassan két eseménydús hónap eltelt azóta, hogy ráléptem a borotva élére, mire Jeannyvel eljutottunk az első édeskettesben töltött estéig. Tilosban járva, egy bérelt szerelmi fészekben. (Ha mást nem is, azt mindig imádtam Budapestben, hogy aki akar, el tud tűnni...)

A probléma persze ugyanaz, mint az első percben: én nős vagyok, ő meg kapcsolatot akar, nem szeretőt. Mégis, kívánja a közelségemet, az érintésemet, ahogy én is kívánom az övét. És nem, az mégsem történt meg. Ő nem akarta. Most ő egyensúlyozott a borotva élén, a megadás határán... de mindvégig a biztonságos oldalon maradva.

És az eredmény valami elmondhatatlan volt.

170 cm és 52 kg nehézfegyverzet, ami minden páncélt áttör. A vegytiszta csábítás, a megtestesült vágy. Játszott velem, kínzott, elvitt az őrület határáig.

Miközben időnként előbukkant a felszín alól a törékeny és szerelmes nő. Aki fél ettől az egésztől. Fél tőlem. Menekülne, de aztán inkább hozzám bújik és nem is mozdul, csak gyengéden cirógat percekig.

És a szeme... a szemében ott van minden. Ha nem szólna semmit, csak a szemét látnám, akkor is minden szavát érteném.

A bejegyzés trackback címe:

https://daryl0.blog.hu/api/trackback/id/tr854834625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása