Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy álom...

2013.01.24. 08:22

Három hónapja nem írtam új blogbejegyzést. Pedig ez az időszak olyan intenzív volt, hogy akár írhattam volna naponta... többször. Titkos életem szünet nélkül Jeanny körül forgott, a kapcsolat egyre mélyült, jöttek az SZ betűs szavak: szenvedély, szex, szerelem. Igen, szeretőm van, és imádom. És ő is engem.

Leírhattam volna pontról pontra a változásokat, a lépéseket, ahogy Adél teszi a blogjában, de nem volt erőm és időm. Ráadásul Adél írásait olvasgatva annyi minden ismerősnek tűnt. Érzések, szituációk, problémák és megoldások. Minden helyzet egyedi és sajátos - Jeanny és az én esetem is -, és valahol mégis ugyanaz. Őrjítően jó szex minden mennyiségben és még azon is túl :-) az egyik oldalon, "hiányzol", "miért nem vagy velem", "mi lesz velünk" és könnyek a másik oldalon.

Hogy miért pont most írok? Mert ma - először - Róla álmodtam.

Futottunk a busz után. Pontosan két külön busz után. Ő szaladt elöl, könnyű ruhája és haja lobogott. Eltűnt a szemem elől az egyik sarkon... és hiába kerestem kétségbeesve, nem tudtam megtalálni a macskaköves, mocskos városban.

Pedig a valóságban ő nem akar elfutni. Rám vár... és ez teszi a kapcsolatunkat egyszerre mennyé és pokollá.

A bejegyzés trackback címe:

https://daryl0.blog.hu/api/trackback/id/tr655040366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása