Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Előjelek

2014.01.05. 22:22

Mint tudjuk, a szeretői kapcsolatok legkritikusabb időszakai az ünnepek és a hétvégék. És természetesen a legrosszabb a karácsony és környéke. Hiába az ajándékok, az ünneplés, ha az egészet beárnyékolja az utána jövő távollét. Ez a mi esetünkben ezúttal kevesebb volt, mint két hét, és kevesebb is, mint egy éve (OMG...), de valahogy mégis nehezebben telt. Veszekedés mindenféle elektronikus csatornákon, telefonon, emailben, SMS-ben. Aztán már azt hittem, átvészeltük... de az idei első találkozás és első együtt töltött nap mégsem olyan volt, amilyennek lennie kellett volna.

Nem, a szex szokás szerint tökéletes volt... mindkétszer. ;-) De éreztem Jeanny hangulatán utána, hogy valami nem az igazi. Kezd besokallni, úgy érzi, hogy a kapcsolatunk nem vezet sehova. Amit megértek, soha nem áltattam semmivel, akkor sem, ha közben magammal komoly harcokat vívtam belül. De valahogy soha nem jutottam el arra a pontra, hogy kilépjek a szépen berendezett, működő életemből, és őt válasszam. Lehet, hogy soha nem lesz még egyszer ilyen jó nőm? Lehet. Lehet, hogy senkivel nem lesz többé ilyen jó a szex? Lehet. Lehet, hogy senki nem fog többé úgy szeretni, mint ő? Lehet. És még sok mást is mondhatnék, de valahogy ez a sok minden együtt mégsem elég a döntéshez. Ő meg nem érti, miért. Persze az ő szemszögéből ez egy elsőfokú egyenlet, az én szemszögemből viszont egy kibaszott nemlineáris diffegyenlet-rendszer vagy száz ismeretlennel.

Szóval péntek óta Jeanny előadja a "nem érek Rád, szexről meg ne is álmodozz" mögöttes tartalmú, nyers, rideg, szűkre szabott kommunikációt. Rosszat sejtek... :-(, de a status quo az, hogy szeretjük egymást, és együtt vagyunk. Én maradok a szokásos stílusomnál, amíg nem mondja a pofámba, hogy nem akar többet látni. A jövő héten meglátjuk.

Igen, tudom, ez itt most egy cliffhanger... :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://daryl0.blog.hu/api/trackback/id/tr125736946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása