Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Size does matter

2020.09.03. 13:52

A következő masszázs után már konkrétan Emily kezdeményezett (!). Tettem is a dolgomat annak rendje és módja szerint, hátulról rendesen megrakva dögös őMILFségét :-), és ugye tudjuk, hogy ez az a póz, amikor igazán mélyre lehet menni. Mondta is utána, hogy pont azon a határon volt, amikor már fáj, de még jó. Rá egy hétre viszont bevallotta, hogy nagy volt neki, "kicsit túl vagy szerszámozva ott lent, Daryl", amin azért meglepődtem, mondjuk lényegesen jobb, mint a fordított probléma lenne. ;-) Sosem gondoltam azt, hogy túlméretes lennék (anno Jeanny is inkább a nagy átmérőt emlegette, mint a túlzott hosszat, nem véletlenül volt kizárt a hátsó ajtós verzió), átlagosnak gondoltam magam, de ezek szerint ez is egy olyan terület, ahol a pasik hajlamosak alábecsülni magukat...

Szóval ezúttal elmaradt a szex, de azért az opció nyitva maradt, hogy ha olyanja van, felhív, hogy ugorjak már át egy félórára. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://daryl0.blog.hu/api/trackback/id/tr316188062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása