Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Munkaköri kockázat ;-)

2020.01.03. 08:12

Jeannyvel letelt a "gyászév": tavaly egyszer sem feküdtünk le egymással. Úgy tűnik, 2018 végén jött el az a pont, amikor már túl sok lett neki a szeretői státuszból. Mondjuk ehhez képest görcsösen igyekszik fenntartani a kapcsolat látszatát, de rajtam már rég úrrá lett a cinizmus, az "ennek már lőttek" érzés.

Így ez a sztori most nem kettőnkről szól. :-)

2018 őszén volt a sokadik érettségi találkozónk, ahol valahogy úgy adódott, hogy beszélgettünk Emilyvel, és kiderült, foglalkozik masszázzsal. Miután jó ideje masszőr nélkül vagyok (ami éppen Jeanny lelkén szárad, BTW), lecsaptam az alkalomra, és megbeszéltük, hogy elvállal. Aztán valahogy úgy adódott, hogy hébe-hóba megkért, hogy segítsek: bútorszerelés meg ilyesmik. Én meg persze nem tudok nemet mondani, mert hát ki tudna nemet mondani egy dögös MILF-nek, aki ráadásul nincs is tudatában, hogy milyen jó nő – vagy csak a válás lerombolta az önbizalom erre vonatkozó részét. Én meg minden egyes masszázs alkalmával vért izzadtam, hogy ne legyen merevedésem, miközben két gyönyörű mell kering a fejem fölött. Szóval fantáziáltam róla rendesen. És néha volt egy halvány érzetem, hogy neki sem lenne ellenére a dolog.

Karácsony előtt voltam nála, vittem sütit, úgyhogy masszázs után eszegettünk, és beindult a flört. Szépen lassan, eleinte csak az ölelgetés szintjén, és közben dumáltunk – megmondom őszintén, nem nagyon tudom felidézni, miről. :-) Annál inkább fel tudom idézni azokat a másodperceket, amikor átbillent a dolog, és elhagyta a száját, hogy "na most már kívánlak". Nagyon hiányzott már ez az érzés, a beteljesülés pillanata. Hiába jó a szex egy tartós kapcsolatban, ez valami más. Úgy estünk egymásnak, mint a filmekben, vad, féktelen szex. Meg az összebújás, a gyengédség a végén, még úgy is, hogy végül egyikünknek sem volt orgazmusa.

Érdekes volt, utána gyorsan visszaálltunk normál kommunikációra, mind verbális, mind nonverbális tekintetben. Karácsonykor persze felhívtam, de azon kívül csend. Jövő héten megyek megint masszázsra hozzá. Mondjuk nagyon együtt tudnék élni azzal, ha működne mellette az alkalmi (rendszeres ;-)), kötöttségek nélküli szex is...

A bejegyzés trackback címe:

https://daryl0.blog.hu/api/trackback/id/tr9015390836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása