Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Back in the game

2011.09.28. 10:03

Úgy döntöttem, elég a pangásból, ideje formába hozni magam, úgyhogy rácuppantam a kondigépre, ráadásul mindjárt teljes gőzzel. A mozgás hangulatjavító hatása még engem is meglepett. A harmadik alkalom után már teljes gőzzel tombolt bennem a tettvágy meg a flörtölhetnék.

Így aztán megkerestem Sophiet, akivel közel fél éve nem váltottunk egy szót sem. És, a franc enné meg, még mindig piszok jó nő. :-) Arról ne is beszéljünk, hogy megfiatalodva érzem magam, mikor vele vagyok. Kellemes este, és persze megint felvázoltuk a lehetséges közös programokat. Ha ezúttal meg is valósulnak, eseménydús ősznek nézünk elébe.

Szóval, ahogy Cameron mondja a 10 things I hate about you-ban, miután magához tért abból, hogy Bianca minden előzetes jelzés nélkül egy hosszú csókkal a torkára forrasztotta a szót: I am back in the game. :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://daryl0.blog.hu/api/trackback/id/tr773262090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása