Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Enji Night

2018.11.08. 23:07

Nyáron úgy esett, hogy sikerült eljutnom a magyar cosplay-es rendezvényre, a Mondoconra, és ha már így adódott, úgy éreztem, nem hagyhatom ki az alkalmat, hogy fotózkodjak a műsorvezető csajszival (nem, nem rakom fel a képet ide ;-)). Mert hát tetszett, ahogy csinálták a műsort, meg különben is csinos, már amennyire messziről láttam, szóval miért ne.

Akkor még azt sem tudtam, ki ő, így lazán odamentem hozzá, ő meg nem mondott nemet a fotóra. És a kedvessége meg a szépsége nagyjából egy pillanat alatt megbabonázott. Nem a paróka, nem a színes kontaktlencse, nem a smink. Hanem ő maga, mindezek mögött.

19264649_1367543226614200_1779025180326792049_o_small.jpg

Aztán némi keresés a Facebookon, és kiderült, hogy ennek a lánynak félmillió követője van. És pontosan értem, miért záporoznak minden képére a pozitívabbnál pozitívabb kommentek. Tökéletes alak, gyönyörű arc, igéző szemek - egyszerre ártatlan kislány, csábító démon, és az, akinek éppen a jelmeze mutatja.

Van valami agylövésem :-), nemcsak imádom a cosplayt, de erotikusnak is találom. Így ő a megtestesült álom. Egy nő, aki mindennap más, és egyik arca vonzóbb a másiknál. De - ahogy korábban a pillangó-hatásos történetnél - ezúttal is elfogott a borzongás, mert most éreztem meg testközelből, milyen végtelenül magányos lehet az, akit mindenki imád. Enji Night egy istennő - de vajon ki tudja ezt elviselni egy kapcsolatban? Én nem tudnám.

Paradox helyzet, ki kellett már írnom magamból. :-) Soha nem gondoltam volna, hogy azért nem fogok vágyni egy nőre, mert tökéletes.

A bejegyzés trackback címe:

https://daryl0.blog.hu/api/trackback/id/tr4814361125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása